Hírek
2013. Szeptember 01. 05:00, vasárnap |
Belföld
Forrás: orientpress
Átadják az M0 déli-keleti összekötő útját
2013 szeptemberétől már használható az az M0 déli-keleti összekötő útja. Így kényelmesebben lehet majd utazni az ország legfontosabb tranzitútján, ami nemcsak a fővárosi és elővárosi lakosság kiemelt közlekedési szakasza, hanem komoly nemzetközi teherforgalmat is bonyolít - tájékoztatott a Nemzeti Infrastruktúra (NIF) Zrt.
Az Új Széchenyi Terv keretéből finanszírozott bővítés befejeztével szeptember közepétől az autóút az M7 és M5 autópályák között mindkét irányban 3 forgalmi sávossá válik, egy-egy leállósávval. Ezzel nagymértékben nő a forgalombiztonság, illetve csökken a torlódások kockázata, ami nagy segítség az autósoknak, mivel az M0 útgyűrű déli szektorán, a régió második legforgalmasabb autópályáján sávonként mintegy 25 ezer jármű halad át naponta.
A magyarországi közútfejlesztések 2014-ben is folytatódnak, az M1-es és a tavaly nyáron átadott, M6-M7-es autópálya közötti szakaszt összekötő 2,7 kilométeres távon szintén ki kell bővíteni a kétszer két sávot az autósok biztonságos közlekedése érdekében.
Ezek érdekelhetnek még
2024. Május 03. 13:47, péntek | Belföld
KSH: a benzin 3,2, a dízel 2,4 százalékkal drágább Magyarországon a régiós átlagnál
Az EU Weekly Oil Bulletin legfrissebb adatai alapján Magyarországon a 95-ös oktánszámú motorbenzin átlagára 639, míg a régiós országokban 619 forint volt.
2024. Május 03. 13:42, péntek | Belföld
46 ezer fát ültettek el eddig az Országfásítási programban
Meghaladja a 46 ezret az Országfásítás programban az elmúlt négy évben elültetett fák száma
2024. Május 03. 06:43, péntek | Belföld
Nagy Márton: Magyarországon minden adott, hogy Kína logisztikai központja legyen
Magyarországnak versenyképessége javítása érdekében szüksége van a kínai kapcsolatokra, a két ország közötti együttműködés erősítésére
2024. Május 03. 06:38, péntek | Belföld
A Balatonnál az új építésű lakások átlagos négyzetméterára a 3,2 millió forintot is elérheti
A Balaton-parton háromszoros az árkülönbség a legolcsóbb és legdrágább települések új építésű projektjei között: