Hírek
2014. Szeptember 30. 05:00, kedd |
Életmód
Forrás: OrientPress Hírügynökség
Megváltoznak tévézési szokásaink
Még mindig a hagyományos tévézés a legnépszerűbb, de egyre többen vannak, akikre már az úgynevezett nem-lineáris tévézés jellemző - mondta a Magyar Telekom média- és tartalom menedzsment osztályvezetője. Rajki Annamária hozzátette: a filmek, filmsorozatok és az igényes gyerekműsorok a legnépszerűbb tartalmak manapság a tévézésben.
Terjednek az időben eltolt tévénézési módszerek - mondta a Magyar Telekom média- és tartalom menedzsment osztályvezetője. Hozzátette: mi szeretnénk kiszolgálni ezeket az igényeket és igyekszünk fel is kelteni erre a vágyat. 'Minden szolgáltató, amelyiknek van videotéka-típusú szolgáltatása, feltölti azt értelmes és nézhető tartalommal, hogy étvágyat csináljon.'
'Fontosnak tartjuk, hogy a magyar nézők igényeit mi szolgáljuk ki és ne nemzetközi, külső médiaszolgáltatók, vagy -terjesztők vigyék el ezt a piacot tőlünk' - mondta Rajki Annamária.
A Magyar Telekom média- és tartalom menedzsment osztályvezetője kiemelte: 'fontos, hogy felkészüljünk az úgynevezett Z-generáció fogyasztói szokásaira.' Hozzátette: 'a fiatalok már valóban kevésbé ülnek le a tévé elé, igaziból őket kell kiszolgálnunk ezekkel az új szolgáltatásokkal.'
'Egyrészt van a tévécsatornákról átkerülő tartalom, tehát nem akkor nézem a műsort, amikor a tévében megy, ez az úgynevezett archív, időben eltolt tévézés, föl is lehet venni - bizonyos set top boxokkal - a műsorokat, elő lehet fizetni egy archív szolgáltatásra, ekkor később is válogathatok, nem kell előre tudnom, hogy mit nézek meg. Ezek a klasszikus tévézéshez kötődnek, csak időben tolják el azt' - foglalta össze Rajki Annamária.
'És vannak az úgynevezett videotékák vagy filmtárak, ahol lehet tranzakció alapon: annyit fizetek, amennyi filmet nézek, kiválasztom, hogy mit mikor szeretnék megnézni' - folytatta a felsorolást a Magyar Telekom média- és tartalom menedzsment osztályvezetője.
'Tulajdonképpen minden szolgáltató igyekszik úgy összerakni a filmtárait, hogy minden igényt kielégítsen, és hogy mindenki megtalálja a számára legkedvezőbbet. A személyre szabás felé mozdul a piac: az előfizetőnek van módja kiválasztani, mit és mikor néz meg' - mondta Rajki Annamária.
'Azt látjuk, hogy az árérzékenység ellenére egyre többen fizetnek elő ezekre a plusz tartalmakra. A klasszikus üzlet még mindig sokkal nagyobb - hangsúlyozta a Magyar Telekom média- és tartalom menedzsment osztályvezetője, de ez szépen növekszik évről évre.'
'Alapvetően a mozifilmek ösztönzik leginkább a fogyasztást, azok közül is a valóban nagy filmek' - mondta Rajki Annamária.
Ezek érdekelhetnek még
2024. Május 07. 14:06, kedd | Életmód
Egyre többen választanak több streamingszolgáltatót
2024. Május 06. 12:45, hétfő | Életmód
A Tavaszi nagytakarítás kampányban 1500 köbméter szeméttől tisztult meg a természet
Negyedik alkalommal rendezték meg idén a Tavaszi nagytakarítás - Takarítsuk ki együtt a természetet! kampányt
2024. Május 06. 09:48, hétfő | Életmód
Csak minden ötödik fiatal sportol rendszeresen
Csak minden ötödik fiatal sportol rendszeresen, pedig 72 százalékuk szerint fontos a rendszeres testmozgás
2024. Május 05. 06:00, vasárnap | Életmód
Tevecsikó született a Szegedi Vadasparkban
Tevecsikó született a Szegedi Vadasparkban, a néhány napos állat felcseperedését a látogatók is figyelemmel kísérhetik a kifutóban - közölte az intézmény közösségi oldalán szombaton.